Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 26-06-2019 22:57:48
Winkels & Webshops

Ook slechte ervaringen met online bestellen mediamarkt?

Hallo inky66 , 

wie heeft dezelfde soort ervaringen? 

u bent niet de enige , 

https://www.rtlnieuws.nl/economie/bedrijven/artikel/4759621/problemen-mediamarkt-bestellingen-vertraging-storing" target="_blank">https://www.rtlnieuws.nl/economie/bedrijven/artikel/4759621/problemen-mediamarkt-bestellingen-vertraging-storing

@costnix , 

dit staat ook op de site , 


wat is er aan de hand?

de vertraging in ons logistieke proces heeft drie oorzaken:
- bovengenoemde technische storing.
- drukte als gevolg van onze huidige succesvolle campagnes en de grote vraag naar ventilatoren en airco’s als gevolg van de hitte.
- de recente verhuizing naar ons nieuwe centrale magazijn in etten-leur. met die verhuizing kunnen we de volgende stap zetten in de optimalisering van onze dienstverlening voor een perfecte klantervaring.


 


hierdoor zijn – tot onze spijt – ook de wachttijden bij onze klantenservice langer dan je van ons mag verwachten. het betreft zowel de telefonische wachttijd, als onze reactie op e-mail berichten en social media. excuses voor het ongemak 

https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/uitgestelde-levering.html" target="_blank">https://www.mediamarkt.nl/nl/shop/uitgestelde-levering.html



oor costnix 26 jun. 2019 om 22:42 
2853 antwoorden / 1 vragen

 



ze negeren ook klachtenkompas ☹️