Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
Roosmarie - 27-06-2019 17:26:57
Vakantie & Reizen

Klacht inzake claim afhandeling sgr/anvr

Wij zijn in februari met zijn vieren met travelbird naar krakau gegaan nadat tui had verzekerd dat onze reis kon doorgaan . bij aankomst bleek dat onze twee geboekte hotelkamers met ontbijt waren geannuleerd. na telefonisch contact vanuit krakau naar tui en sgr advies  om zelf nieuwe hotelkamers te boeken en deze kosten te claimen zodra wij terug waren . 
ik heb deze claim op 4-3-19 ingediend en vervolgens nog steeds geen geld terug ontvangen . verschillende telefoontjes leverde niets op ! 
wel een mail ontvangen met de mededeling dat mijn iban code en rekening nummer niet klopte ? ik heb dat gelijk terug gestuurd met de juiste info ? daarna ook nogmaals een akte van cessie moeten invullen en ondertekenen . 
inmiddels bijna 4 maanden verder en nog geen stap verder .