Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 02-07-2019 14:03:31
Winkels & Webshops

Geen levering loft deur schouten woonidee - harderwijk

Vraagsteller heeft op de dag van plaatsing 13 maart 2019  op 14 maart 2019 nog een antwoord geplaatst en daar is het ook bij gebleven. over de afloop en de moeite die de leverancier heeft gedaan om de deur toch te leveren heeft vraagsteller niets terug gekoppeld en dat is op zijn minst niet netjes. en klacht ventileren is goed maar wees dan ook zo netjes om de afloop te vermelden omdat de klacht voor jaren op internet blijft rouleren en omdat de naam van de webwinkel expliciet genoemd wordt als zijnde onbetrouwdaar wordt neergezet. het siert de webwinkel om alsnog toelichting van de feiten te geven en dan blijkt dat vraagsteller zelf ook niet fijn bezig is geweest en de levering en keer op keer heeft uitgesteld. alhoewel de excacte leverdatum niet bekend is geef ik de webwinkel het voordeel van de twijfel tenzij vraagsteller de moeite neemt om het tegendeel aan te tonen maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren.