Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 07-07-2019 09:43:46
Computers & Telefonie

Opzeggen internet verkeerde informatie bij tele2 klacht

Als ze op uw nieuwe adres niets kunnen aanbieden, dan kan dat dus niet. dat u dan moet overstappen naar een andere provider is niet zo vreemd. en ja, daar hoort een ander mailadres bij.
in mei hebt u gebeld om op te zeggen, hebt u daar ook bewijs voor? opzeggen wil niet zeggen dat u meteen stopt en weggaat, daar geldt een opzegtermijn voor. als het per kalendermaand gaat is juli de laatste maand en bent u dus per 1 augustus afgesloten. u krijgt daarna nog een rekening met de verbruikerskosten.
overigens maakt het niet uit of u al 14 jaar klant bent, daarmee heeft u echt niet meer rechten dan een nieuwe klant.

als nu achteraf blijkt dat tele 2 toch kan leveren, dan moet u aantonen wat er gezegd is in het eerste gesprek. overigens kunt u zelf ook een check doen of het wel of niet aangeboden wordt.