Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 07-07-2019 10:11:57
Computers & Telefonie

Opzeggen internet verkeerde informatie bij tele2 klacht

https://forum.tele2.nl/e-mail-314/instellen-pop3-smtp-versatel-email-56621" target="_blank">https://forum.tele2.nl/e-mail-314/instellen-pop3-smtp-versatel-email-56621
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/smtp-versatel-52729" target="_blank">https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/smtp-versatel-52729
naast deze links zie ik nog meer die verwijzen naar ook versatel. versatel is een andere priovider en het verrast mij. het kan best zo zijn dat tele2 dat dan ook leverde maar door de voorgenomen fusie met t-mobile dat niet meer aan de orde is.

volg in ieder geval het advies van @sjoppie en ook @panther22 m.b.t. het indienen van een klacht indien u dat nog niet zou hebben gedaan. ik teken aan dat ik al jaren klant ben bij tele2 en geen enkele negatieve ervaring heb met de helpdesk. het enige problem dat ik heb is dat de omvang van de tele2 webmail beperkt is en ik die box af en toe moet leegmaken. mijn berichten verdwijnen daardoor niet, die haal ik op via een ms mogelijkheid.