Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 07-07-2019 10:20:55
Computers & Telefonie

Hoe krijg ik weer internet tv bellen van telfort, 6 etmalen al niks

Ongevraagd opgedrongen? hoe zo? is daar niet vooraf contacct met u over geweest en is er dan geen wederzijdse overeenkomst over afgesloten?
uit uw verhaal krijg ik de indruk dat het probleem bij de glasvezelprovider ligt maar geheel duidelijk wordt dat niet uit uw verhaal.
opgedrongen migratie kan wettelijk niet, dat zou betekenen dat er een eenzijdige wijziging in de overeenkomst heeft plaatsgevonden en ook dat men in gebreke is om de huidige overeenkomst na te komen.
als er m.b.t. de migratie wel een overeenkomst is, ga dan nog eens na wat daar in is gemeld over de omschakeltijd omdat die normaliter één op één zou moete zijn of anders gezegd: oude mogelijkheid weg en gelijk de nieuwe. zie daarvoor art 6?74 van het bw.

bij mij blijft echter de vraag hangenn wat er met wie is overeengekomen. niet nakomen is reden om per onmiddelijk over te stappen naar een andere leverancier en dat kan m.i. de glasvezelprovider zijn.