Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Twijfel aan slimme meter

Hallo,

er zijn 2 mogelijkheden. 
1. u vergist zich
2. de meter is kapot.
zoals eerder vermeld, kijk naar uw jaar verbruik en als er dan iets niet klopt kan u veder gaan zoeken/klagen.

wij hebben reed jaar en dag een slimme meter en ook in onze omgeving kregen wij die klachten.
de meters werden bij ons in de winter geplaatst en dan verbruik je meer energie.

het kan ook zijn dat er in uw huis iets staat dat kapot is en daardoor veel meer stroom gebruikt. een 30 jaar geleden hadden wij het met een defecte  koelkast.

maar het verhaal dat  het energie bedrijf de meters gaan beinvloeden slaat helemaal nergens op.
u zult dat dan toch ook moeten kunnen aantonen.