Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 11-07-2019 18:20:08
Elektronica & TV

Misleiding tele2

Als u de voorwaarden had gelezen en ook een en ander nader zou hebben uitgeprobeerd zou u hebben ontdekt dat er wel degelijk mogelijkheden zijn om 2 programma's tegelijk op te nemen zij het dat dan de truck is om dan terwijl u twee tegelijk opneemt niet op een ander kanaal te kijken maar bijv. een eerder opname terug te zien.
inderdaad is 'programma gemist' niet altijd volledig maar de reden daarvan is dat sommige programma's daar niet in mogen worden opgenomen op basis van uitzendrechten. dat is via andere media zoals bijv. npo start+ ook het geval.
de settopbox die ik heb van tele2 heeft een usb aansluiting die ik overigens niet benut. ik heb voor audio via hdmi / tv doorgeschakeld naar mijn stereoinstallatie en dat werkt probleemloos (met aantekening dat mijn tv geen audiouitgan heeft en ik een truck heb bedacht via de skart).

op tijd opnemen via de tv gids en opnemen kan lastig zijn omdat als bijv. een programma toch later beginnt dan in de gids is aangegeven de oopname toch start op het eerder aangegeven tijdstip. bij die programma's waar dat regelmatig voorkomt stel ik de opname duur op 'langer tijd' in zoals ook mogelijk is. 

bij tele2 is het bovendien mogelijk om twee boxen of meer te hebben tegen meerprijs.
u stelt een klacht neer te leggen bij de geschillencommissie. bespaar u die moeite want men zal u wijzen op de voorwaarden die tele2 stelt. ik teken daarbij aan dat bij andere providers hetgeen u als probleem ziet zich ook voordoet m.a.e. veel andere keuze heeft u niet tenzij u veel meer betaalt.

u vraagt naar mijn ervaring met tele2: zie het bovenstaande, ik ben tevreden.