Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jan Kalle
Jan Kalle - 12-07-2019 18:58:49
Winkels & Webshops

Ook slechte ervaringen met online bestellen mediamarkt?

Bestelling mediamarkt wordt maar niet geregeld.

op 30 mei 2019 een bestelling geplaats voor een tablet en een smartwatch. beide met een levertijd van 5-7 werkdagen. prima, ik had geen haast, had ze pas eind juni nodig. hierna ontavng ik wekelijks dat het bestelde artikel niet binnengekomen is en dus niet geleverd kan worden maar dat ze het wel de volgende week binnen denken te hebben. dit gaat dus nu al 5 weken achtereen zo. diverse malen via telefoon (wachttijd gemiddeld 15+ minuten) van het kastje naar de muur gestuurd. ook op het reageren op een mail terug duurde 2 weken. vandaag (6 weken na de besteldatum) wederom maar weer eens in de telefoon geklommen omdat ik zag dat het artikel weer gewoon online voorradig is met de vraag of het nu dan ook geleverd gaat worden. mijn bestelling zou met spoed doorgezet worden kreeg ik als antwoord. met een paar uur later deze mail in mijn mailbox:
-------------------------------------------------
beste jan kalle,
 
je hebt vandaag gebeld, om te vragen, of jouw bestelling nog gaat komen? ik heb gezien, dat je bestelling door technische storing niet doorloopt. nu wil ik het volgende aan je voorstellen:
je kunt deze hele bestelling annuleren en je mag hem opnieuw bestellen. nu zie ik, dat beide producten inmiddels duurder zijn geworden. dat is geen probleem. zodra jij je nieuwe bestelling binnen hebt ontvangen, mag je ons bellen en gaan we het verschil aan jou overmaken. mocht je nu niet in de gelegenheid zijn, om het bedrag opnieuw te betalen, kun je ervoor kiezien om via klarna te betalen, zodat je het niet gelijk hoeft te betalen.
 
graag hoor ik van je, of je akkoord gaat met dit voorstel, zodat ik je bestelling kan annuleren. heb je verder nog vragen? ik hoor het graag van je.


met vriendelijke groet,

m********
----------------------------------------------
alsof ik dus nog maar een keer wil betalen en dan kan gaan bellen ??? dit terwijl de bestelling gewoon voorraadig is op dit moment.
ondertussen dus nog geen steek verder en krijg ook geen contact met iemand bij mediamarkt die wel iets kan doen.

hoe nu verder ?
een zeer boze mediamarkt klant,
jan kalle