Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jadediary - 13-07-2019 04:12:00
Computers & Telefonie

Hoe kan ik een onterecht vernieuwd t mobile internet contract opzeggen?

Als ik u was zou ik ziggo opzeggen als het nog kan binnen de 14 dagen wettelijke bedenktijd. ziggo is geloof ik ook de enige coax aanbieder (denk ik) de rest gaat over dsl of glasvezel. ik ben een aantal keer al verhuisd dus heb al wel het een en ander meegemaakt. met online.nl was het pas drama daar moest ik bij hun blijven als aansluiting mogelijk was op nieuwe adres. met t-mobile mocht ik tenminste kiezen of ik de diensten mee wilde nemen, heb uiteindelijk wel voor ze gekozen omdat ik ook mobiel had. de oplevering was bij mij ook niet echt soepel, maar had binnen een week een monteur en weer internet. ach ja, techniek. de klantenservice had bij mij ook denk ik niet expliciet vertelt dat het een nieuw contract was maar ze vertelde mij wel dat ik nieuwe kortingen kreeg (20 euro eerste 6 maanden) dus het leek mij alleen logish dat het een nieuw contract en nieuwe aansluiting was. wel vertelde ze mij over de bedenktijd. misschien willen ze je tegemoetkomen ?