Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 21-07-2019 11:05:24
Geldzaken & Recht

Ziggo

Helaas wonen we niet in amerika waar schadeclaims de orde van de dag zijn maar terzijde. het probleem was extern en dat zou maarzo kunnen want als er ooit enkel kabel tv werdt afgenomen dan wordt na verhuizing de kabel in de verdeelkast losgenomen en pas weer aangesloten als de nieuwe bewoner een contract met ziggo aangaat, thuisblijven is daarvoor niet noodzakelijk omdat er binnenshuis geen werkzaamheden benodigd zijn. als de aansluiting die maandag wel werkend is gemaakt dan is die 25 euro vergoeding gepast want u heeft meer dan 24 uur geen gebruik kunnen maken de diensten die ziggo aanbiedt. eigenlijk heel triest dat u en uw vriend er beter van willen worden en van mening zijn hevig financieel benadeeld te zijn voor een onbetaalbaar bedrag aan gederfde inkomsten.