Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 22-07-2019 13:03:15
Computers & Telefonie

Garantie overjarige cartridges

U heeft recht op kosteloos ruilen (u hoeft ook geen portokosten te betalen), willen ze dat niet, dan heeft u recht op uw geld terug.

of ze hadden nog een oude partij liggen die ze nu op slinkse wijze hun klanten in de maag proberen te splitsen. of ze hebben een afgeschreven partij van hp overgenomen en daar proberen ze nu nog een forse winst op te maken. fabrieksgarantie op cartridges die over de datum zijn is natuurlijk een lachertje. hp gaat dan echt niets vergoeden bij mankementen. verder loopt u ook nog kans om schade aan te brengen aan uw printer. oude inkt kan de spuitmondjes van de printer vervuilen/verstoppen. die uiterste houdbaarheidsdatum staat er niet voor niets op.

wat nu te doen? aangezien de webwinkel niet mee wil werken, wordt het een kwestie van de duimschroeven aandraaien. naar de rechter voor zo'n laag bedrag heeft geen zin. misschien zijn ze bij een webwinkel keurmerk aangesloten, dan kunt u daar nog een klacht indienen. is dat er niet, dan kunt u zeggen dat u de naam van de webwinkel bekend gaat maken op het kassa forum als u geen nieuwe cartridges krijgt of uw geld terug. en eventueel nog uw klacht op klacht.nl en klachtenkompas.nl neerzetten.

wilt u sowieso de mensheid dit cartridgeleed besparen, dan noemt u nu al de naam van de webwinkel. uw mogelijkheden om de webwinkel onder druk te zetten zijn dan wel afgenomen. soms willen ze de klant dan toch nog tegemoet komen op voorwaarde dat u uw klacht verwijdert.