Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 24-07-2019 10:10:18
Winkels & Webshops

Bezorging door postnl

Er zit een verschil tussen verzender en ontvanger. als ontvanger heb je geen rechten aangezien je geen overeenkomst hebt met postnl.
de webwinkelier is verantwoordelijk voor de levering totdat u het in handen heeft. het is dus ook het risico van hun als het pakket niet aankomt. de webwinkelier kan verschillende vormen van verzenden aanbieden. zo goedkoop mogelijk met brievenbuspost, tot aangetekend en verzekerd pakje.

in nederland hebben we de postwet, daar staat alles netjes in beschreven. waar niet voor getekend wordt kan niet gecontroleerd worden voor levering. wat niet verzekerd is kan ook ook niet terug betaald worden. het is dus niet de schuld van postnl, maar van de verkoper die te goedkoop wil werken.