Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
keesbakels - 24-07-2019 12:51:56
Winkels & Webshops

Creditcard te vroeg betalen

Mij is hetzelfde overkomen. toen ik daarover belde kreeg ik een dame aan de telefoon die alleen maar kon herhalen dat ze geld mochten afschrijven. dat mag ook, maar alleen als ik ze iets schuldig ben.
dan maar een mailtje eraan gewaagd dat het volgende resultaat opleverde:

bedankt voor uw e-mail. wat vervelend dat dit niet goed is gegaan.


u heeft helemaal gelijk. ik heb uw gegevens nagekeken, en ik kan zien dat u op 29 juni een ideal betaling heeft gedaan naar uw card. elke 1e van de maand ontvangt u uw rekeningoverzicht. zodra het rekeningoverzicht is aangemaakt, wordt de automatische incasso-opdracht direct naar uw bank verstuurd.


helaas hebben we op 29 juni storingen gehad met ideal. normaal gesproken werden deze gelijk verwerkt, maar door de storing is het bedrag pas op 2 juli op uw card gekomen. op 1 juli hadden wij al een bericht gestuurd naar uw bank voor de automatische incasso. daarom is het mis gegaan. onze excuses voor het ongemak.


u kunt de incasso gewoon weigeren of storneren. u heeft natuurijk al betaald. berichten over gemiste incasso's kunt u dus negeren.


hebben we u naar tevredenheid geholpen?
wanneer we nog iets voor u kunnen doen, dan horen we dat graag van u.

met vriendelijke groet,
international card services bv



als ik de card weer gebruik wacht ik wel tot ics het afschrijft. dat voorkomt dubbele incasso`s en gedoe om het weer terug te krijgen.

m.vr.gr. kees