Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 25-07-2019 13:47:09
Vakantie & Reizen

Vlucht geannuleerd

Hallo marisl , 

en al voor €200,- aan onkosten vanwege eten en drinken etc. 


passagiers die gestrand zijn door de brandstofproblemen op schiphol, hebben geen recht op compensatie. dat meldt airhelp, dat gedupeerde reizigers bijstaat bij vertragingen. volgens die onderneming is de tankstoring een uitzonderlijke situatie, die de luchtvaartmaatschappij niet had kunnen voorkomen.


passagiers van wie de vlucht vertraagd of geannuleerd is moeten wel worden opgevangen door luchtvaartmaatschappijen. mensen die langer dan twee uur op een luchthaven zijn gestrand moeten onder meer gratis eten en drinken krijgen en indien nodig een gratis overnachting. ook hebben die passagiers recht op twee telefoontjes en toegang tot hun e-mail, legt airhelp uit. 

voor verdere informatie , klik op de rode regels .

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/geen-recht-op-compensatie-voor-vertraagde-passagiers-na-storing-schiphol/" target="_blank">https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/geen-recht-op-compensatie-voor-vertraagde-passagiers-na-storing-schiphol/ 

ze zitten nu 24 uur te wachten en nog steeds geen bericht hoe verder  

heeft iemand advies wat hiermee te doen?


https://www.glamour.nl/nieuws/wil-je-weten/a28502725/vlucht-geannuleerd-schiphol/" target="_blank">https://www.glamour.nl/nieuws/wil-je-weten/a28502725/vlucht-geannuleerd-schiphol/