Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
De app van ing
De tancodes niet meer krijgen op papier, dat vind ik wel prima, post kan kwijt raken. via computer inloggen en bij het verzenden van een betaling een sms krijgen op je gsm, dat was een geweldige uitvinding en ook makkelijk voor ouderen, omdat die vaak geen touch gsm gebruiken maar een simpele nokia gsm waar je enkel mee kan bellen en smssen. maar nu ook nog een systeem erbij doen met een kleuren code en dan ook nog eens dubbel moeten inloggen eerst op je computer dan je gsm ( een anti nokia ook nog, dus een gsm waar je touchscreen op moet gebruiken ipv je toetsen) dat is voor ouderen een heel gedoe en zal op den duur een hoop shit met zich mee brengen.. mijn advies, ze breiden maar lekker uit, meer ingewikkelde zooi en ik stap ddan over naar abn amro of naar de rabobank bannken die ook met een kastje werken maar daar werkt alles dan enkel via je pc en het kastje en niet in combi met 3 codes en een kleuren scan.. ing geweldige aktie voor de jeugd die vogelen dat wel uit, maar ik durf er 1000 euro om te wedden dat na 2020 jullie duizenden klanten gaan verliezen met deze idiote overdreven akties van jullie............. echt jammer ben al meer dan 30 jaar klant bij jullie, maar ka ik straks niet meer op de normale manier op mijn pc inloggen en alvorens op mijn gsm een simpele tancode ontvangen om mijn opdracht te verzenden dan ga ik weg bij jullie.................