Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gy
gypsyjoy - 29-07-2019 13:39:09
Geldzaken & Recht

De app van ing

Hoe weet je dat je niet kunt inloggen vanwege het uiten van je ongenoegen? ik heb dat nl. ook meerdere keren gedaan, zonder gevolg. 
ook ik vind de dwang die de ing uitoefent mensonterend en klant onvriendelijk net als de verplichting dus maar een smartfoon aan te moeten schaffen en de app te vertrouwen.
we zijn al maanden verder dan de beloofde afschaffing per 01-01 jl, dus zo'n vaart zal het niet lopen. er zijn erg veel negatieve berichten over deze bank en hun methode om dit door je strot te duwen. in al die 30 jaar tan geen onvertogen woord gehoord. waarom dus veranderen?
zelf wil ik nog maar 1 ding veranderen en dat is van bank. het wachten is op b of joy en dan ben ik weg.

mocht je echt niet kunnen inloggen vanwege je ongenoegen, dan meteen naar een andere bank!!
sterkte.