Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gerepareerde telefoon vermist. allianz weigert verantwoordelijkheid en wijst naar dhl

http://www.kifid.nl" target="_blank">www.kifid.nl  m.b.t. klachten over de verzekeraar. echter, uw telefoon ging stuk en volgens de consumentenwetgeving is degene die de telefoon aan u heeft verkocht verantwoordelijk voor de reparatie. ik begrijp uit uw opmerking dat u na het stuk gaan de verzekeraar heeft geraadpleegd en die vervolgens aan u het advies heeft gegeven om de teloon op te zenden. naar welk adres diende u het te zenden? heeft u een bewijs van verzending?

hoe dan ook lijkt het mij inderdaad zinvol om als al aangegeven, hierboven ziet u de link, om de ombudsman van kifid te benaderen in deze kwestie.
als men bij alilianz u dit advies heeft gegegeven is men daar verantwoordelijk.