Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sc
Scorpesse67 - 13-08-2019 13:53:17
Vakantie & Reizen

Zijn er meer mensen gedupeerd door travelberry?

Goedemiddag,

ik boekte via euroknaller / travelberry een busreis naar eurodisney als cadeautje voor mijn dochter die afgestudeerd was, samen met haar vriendje. 
netjes een bevestiging dat betaling ontvangen was en dat de definitieve vouchers 4 a 5 dagen voor vertrekdatum gemaild zouden worden. wel de slag om de arm gelezen dat de reis kon woren geannuleerd wegens te weinig boekingen. 5 dagen voor vertrekdatum niets gehoord, dus maar gebeld. na dik een half uu in de wacht, wordt er verteld dat de mailtjes er die dag uit zullen gaan. de volgende dag, nog altijd geen mail, weer gebeld, weer een eeuwigheid in de wacht. oh sorry mevrouw, iets misgegaan, reis is geannuleerd (!) door touroperator wegens te weinig boekingen. ik krijg een bevestiging hiervan in de mail waarin ook staat dat het bedrag binnen 14 werkdagen teruggecrediteerd wordt. die dagen netjes afgewacht, en je raad het al.... geen geld. afgelopen vrijdag gebeld. een vaag verhaal over mollie en de terugbetaling via een batch, misgegaan en hij vraagt zijn leidinggevende mij apart even over te maken. vandaag of uiterlijk maandag op de rekening. vandaag is dinsdag, maar weer gebeld, weer vaag verhaal dat er weer iets misgegaan is, uiterlijk eind deze week. en nee mevrouw is geen smoes, ja wij kennen ook de slechte berichten, vinden het ook heel vervelend, maar nu gaan wij het echt aan u overmaken. 
ben benieuwd....... wat denken jullie ? ik houd jullie op de hoogte......