Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zw
zwemster1960 - 15-08-2019 12:20:34
Garantie & Verzekeringen

Als een pakket bij postnl niet word geleverd maar word gezegt van wel

Ik heb dit zelf ook geregeld. ten eerste is het bedrijf waar jij je spullen hebt besteld verantwoordelijk hiervoor. je hebt niet getekend voor ontvangst en zolang je niet hebt getekend blijft het bedrijf waar jij de spullen hebt besteld dus verantwoordelijk. neem contact op met het bedrijf.

verder is het zo dat je wel via post nl. een klacht kunt indienen je moet goed zoeken maar op een gegeven ogenblik kom je ergens waar je je telefoonnummer moet invullen en adres. daarna krijg je een telefoonnummer op met een ref. nummer dat je kunt bellen. bij mij is het op deze wijze steeds opgelost.