Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
malty - 19-08-2019 09:04:55
Huishouden & Energie

Meternummers verwisseld, problemen met greenchoice, powerpeers en nuon

Misschien moet u nog even geduld hebben, het is voor hun geen probleem wat je even oplost.
netbeheerder en twee energieleveranciers moeten het samen oplossen en dat kost tijd.
u ziet toch al resultaat dat u nu een email hebt waarin aangegeven welk bedrag u teruggestort krijgt.
als u nu weer gaat klagen over die 3 m3 en 160 kwh (zo’n €45) duurt het nog langer.
u kunt dat altijd nog aankaarten als ze het beloofde bedrag teruggestort hebben.