Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Bezorger dhl komt niet aan de deur
Het bekende verhaaltje van dhl.
ook ik heb dit meerdere keren meegemaakt dat dhl claimde dat ik niet thuis was.
een duitse reportage gezien over dhl.
de chauffeurs krijgen teveel pakjes mee en scannen tijdens de rit al pakjes om aan te geven in het systeem dat de klant niet thuis was.
de nietsvermoedende klant zit thuis braaf te wachten op een pakje wat niet gaat komen.
de niet bezorgde pakjes gaan weer mee naar het depot en komen opnieuw in het bezorg proces.
die pakjes gaan dan weer met een andere chauffeur mee.
dhl belazerd de boel ,ga daar maar van uit.