Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jansenp - 19-08-2019 13:50:48
Computers & Telefonie

Ziggo betalen voor vervangen horizon door nextbox

Zelf ook problemen gehad met de horizon. werd netjes geholpen door ziggo.
kreeg de mogelijkheid om zonder kosten de horizon te laten vervangen door weer een horizon of om te kiezen voor de next, waar dan wel extra kosten mee gemoeid zijn.
omdat abonnement hiervoor anders is ( andere voorwaarden ivm cloudomgeving e.d.) ga je wel een nieuw abo aan. kosten idd 19,95 eenmalig en verhoging van 0,50 p.mnd.
ik heb gekozen voor de next en dat werkt stukken sneller en menu’s e.d. zit gewoon veel beter in elkaar. maar zeker de snelheid is perfect. de vehoging p.mnd. loont zich dan ook. 
minpunt zou kunnen zijn als je meerdere tv’s hebt, maar daar heb ik geen last van.