Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 19-08-2019 17:25:11
Geldzaken & Recht

Levering radiator

Zoals ik het begrijp heeft u de radiator in de kleur gekregen al in de offerte stond?  
maar ik begrijp ook dat het een aankoop op afstand betreft en dan kunt het product zonder zelfs de reden aan te geven retour zenden.
ik hoop voor u dat de 14 dagen bedektijd nog niet voorbij zijn.

zo niet dan wordt het lastiger want dan is het een kwestie van bewijzen dat men de gevraagde kleurcode heeft geleverd. het grote probleeis en blijft dat de kleurcode van het geleverde in de offerte stond aangegeven.
als u kunt bewijzen dat werkelijk sprake is geweest van besliing met exact dezelfde kleur wordt het iets gemakkelijker want dan dient het bedrijf te zorgen dat de goede kleur wordt geleverd op basis van hetgeen vermeld/geregeld is in het burgerlijkwetboek art 7:17 en verder.
ik zie dat een link niet doorkwam: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/online-telefonische-aankopen/online-telefonische-aankopen" target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/online-telefonische-aankopen/online-telefonische-aankopen