Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jorisw - 21-08-2019 08:37:23
Garantie & Verzekeringen

Dienstverlening rabobank tussenpersoon

Bij een andere verzekeraar betaal je het ook (daar zitten immers ook mensen die de telefoon aannemen en je helpen als er iets is), maar is het alleen niet zichtbaar. rabo/interpolis is tenminste transparant. zij geven aan dat ze rekenen op ongever 15 minuten werk per maand per klant. als je nooit een claim hebt is die tijd uiteraard niet nodig, maar dat geldt voor het hele verzekeringsprincipe.