Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 03-09-2019 17:13:10
Computers & Telefonie

Kpn 100%kosten 60%levering

Ik begrijp uw vraag niet en dat vooral niet omdat ik al sedert het atf2 tijd per mobiele klant ben bij kpn en dit soort zaken nog nooit heb meegemaakt.
maar is dat bij mij niet is gebeurt wil uiteraard niet zeggen dat het niet kan en dan ga ik er van uit dat er een fout is gemaakt en kpn het adres is waar u navraag dient te doen. als het antwoord onbevredeigend is kunt u terecht bij de geschillencommissie. https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/" target="_blank">https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/  en het adres van kpn:https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm?campaignid=ps:s=google:c=serviceservicecontactklachtindienen&msclkid=9706bec0f3a31eed1d85e3ae7168e531&gclid=ciahk574toqcfqpggwodfjykpq&gclsrc=ds" target="_blank">klachten kpn