Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 13-09-2019 19:48:10
Garantie & Verzekeringen

Boxspring retourneren na 3 keer foute levering

Hallo mardo95 , 

stuur alles terug , zijn nergens bij aangesloten .


algemene voorwaarden slaapgarantie 30 dagen



de 30 dagen slaapgarantie geldt op de gehele collectie boxsprings vanaf een aankoopbedrag vanaf € 400,00.
beddenplein.nl geeft uw volledige aankoopbedrag terug of wij zullen samen met jou op zoek gaan naar een slaapsysteem dat wel geschikt voor jou is. ​
je kunt tot maximaal 30 dagen vanaf levering aanspraak maken op onze slaapgarantie, je dient de boxspring wel minimaal 14 dagen te hebben uitgeprobeerd. je lichaam heeft namelijk deze tijd nodig om te “wennen” aan het nieuwe slaapsysteem.
je hebt éénmaal de mogelijkheid aanspraak te maken op onze 30 dagen slaapgarantie.
de slaapgarantie is niet overdraagbaar op derden.
als het om te ruilen artikel beschadigd/bevuild/stuk is vervalt deze garantie.
het product dient gedemonteerd klaar te staan op dag van retour in originele verpakking.


mocht u nog vragen neem contact op met een van onze slaapadviseurs om geheel vrijblijvend een passend slaapadvies te ontvangen. 

lees hier het retourbeleid , klik op de rode regels . 

https://beddenplein.nl/klachten" target="_blank">https://beddenplein.nl/klachten 

https://beddenplein.nl/retouren" target="_blank">https://beddenplein.nl/retouren  

lees hier de voorwaarden art 11 , 

https://beddenplein.nl/webwinkel-page-1398045/algemene-voorwaarden.html" target="_blank">https://beddenplein.nl/webwinkel-page-1398045/algemene-voorwaarden.html


producten die de webwinkel níet mag uitzonderen - en dus retour moet nemen:



aanbiedingen
producten die de winkel speciaal voor de klant besteld heeft (dit is niet hetzelfde als maatwerk - zie verderop bij uitzonderingen)
tweedehands producten
hygiënische producten zonder verzegeling
producten waarvan de verpakking is geopend
producten met een beschadiging (heb je het product beschadigd tijdens je bedenktijd? dan mag de winkel de schade bij jou in rekening brengen. terugname weigeren mag echter niet.)
voor verdere informatie 
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/herroepingsrecht-bij-online-bestellingen-wat-kun-je-wel-en-niet-terugsturen/" target="_blank">https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/herroepingsrecht-bij-online-bestellingen-wat-kun-je-wel-en-niet-terugsturen/