Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 14-09-2019 00:45:18
Garantie & Verzekeringen

Post nl

Ts heeft 100% gelijk. postnl is niet meer dan een (heel) slap aftreksel van dat wat het eens was: de https://nl.wikipedia.org/wiki/ptt_(nederland)" target="_blank">ptt, waar de klant nog koning was en de postbodes nog respectvol omgingen met de hen toevertrouwde post.
tegenwoordig zit er als bezorgers te veel https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/gajes#.xxwxsmzcliu" target="_blank">gajes bij (de goeden niet te na gesproken), die het geen moer interesseert, of en hoe de post bezorgd wordt.

gezien de zeer vele (ontelbare) klachten over dit flutbedrijfje, kan ik niet anders concluderen dat dit clubje niet geheel betrouwbaar (meer) is.
en het is is meerdere keren aangetoond, dat postnl in feite helemaal niets doet met een klacht. het wordt (zogenaamd) genoteerd...... en dat was het. hoe makkelijk is het om de bezorger van het pakketje (van ts) te achterhalen en hem/haar ter verantwoording roepen. een kind kan de was doen.

de volgende keer een wel betrouwbaar bezorgbedrijf (laten) kiezen. dus in ieder geval niet (!) postnl. die interesseert het geen ene malle moer.

nog een tip: plaats, ter beveiliging, een camera gericht op uw voordeur, dan kunt u tevens zien (in voorkomend geval) wie uw post beschadigd.