Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
matthijs1985 - 20-09-2019 06:58:44
Garantie & Verzekeringen

Gerepareerde telefoon vermist. allianz weigert verantwoordelijkheid en wijst naar dhl

Update: na een reactie van allianz heeft het kifid besloten dat mijn klacht zich richt tegen een chinees bedrijf; niet tegen allianz. belangrijkste onderdeel van de reactie van allianz:

"de heer pontier heeft een garantieproduct afgesloten via aliexpress bij de aankoop van een telefoon. dit product wordt aangeboden door aliexpress in samenwerking met awp china, dat is een lokaal bedrijf dat handelt onder de naam allianz global assistance. ook in de voorwaarden wordt ons bedrijf awp p&c s.a. - dutch branch niet als verzekeraar genoemd. er is geen contractuele relatie tussen de heer pontier en ons bedrijf met betrekking tot dit product. de in nederland geregistreerde verzekeraar met de handelsnaam allianz global assistance is daarom geen partij in dit geschil."

en
"de heer pontier kan de klachtenprocedure volgen die wordt genoemd in de voona/aarden en/of op de website."

-> ik heb geen idee welke website allianz hier bedoelt? de voorwaarden in het garantiemailtje van aliexpress waarin allianz wordt genoemd? dat heb ik al gedaan; zo ben ik juist ook bij allianz uitgekomen..