Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 21-09-2019 10:31:26
Auto & Vervoer

Ik kan mijn geld niet terug krijgen

Er zijn in het bestelproces een paar dingen helemaal fout gegaan want op basis van het kenteken kwam het verkeerde onderdeel naar voren en na veel zoeken iets dat in de richting zou kunnen komen. een dealer heeft veel gangbare onderdelen op voorraad en onderdelen die minder gebruikt worden zijn middels een on demand systeem de volgende dag bij de garage binnen. in mijn optiek betreft het een speciale bestelling met een week levertijd die in uw opdracht is geplaatst en het bestelde komt dan niet in aanmerking voor retour hooguit voor omwisseling met het juiste onderdeel en bijbetaling de eventuele meerkosten van het onderdeel. 41,65 euro loont de moeite niet om stappen te ondernemen maar is wel een les om bij een volgende bestelling eerst naar een automaterialenzaak te gaan en als het mogelijk is het defecte onderdeel mee te nemen om verwarring te voorkomen. het onderdeel dat u nu in bezit heeft kunt u met wat verlies op een verkoopsite aanbieden en met wat mazzel is er vraag naar.