Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 22-09-2019 00:36:28
Computers & Telefonie

Levering modem ziggo

Het is ook een schande he. op donderdagavond meld u een klacht en dat wordt pas op de 4de werkdag voor u opgelost. als u 4 dagen al lang vindt... 
een nieuwe modem opsturen zal het probleem niet zijn, die zou u zaterdag's of maandag kunnen hebben (mits er op maandag bezorgd wordt, dan wordt het dinsdag). echter bent u niet de enige klant bij ziggo en hebben ze geen blik met personeel dat wacht tot er een melding komt. u wordt dus netjes ingepland op een mogelijkheid dat de monteur kan. en 4 werkdagen is, in mijn ogen, echt niet lang.