Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 22-09-2019 10:13:27
Computers & Telefonie

Levering modem ziggo

Ook mijn vraag: wat heeft u aan ervaringen van anderen.
in uw situatie zal er sprake zijn van het beschibaar zijn en goed kunnen plannen van een monteursbezoek.
maar waarom een monteurs bezoek plannen/vragen als men al aangeeft dat het modem niet goed werkt. in de tijd dat ik klant was bij ziggo heb ik een aantal keren mee gemaakt dat het modem defect raakte en het toezenden van een nieuw gebeurde dan steeds zeer snel, meestal werd het de dag na de melding al ontvangen. dus: ziggo bellen en vragen om snel een nieuw modem te zenden. als het nieuwe modem dan wel goed werkt, meteen de afspraak annuleren. zo niet, dan laten staan want dan zal er een andere oorzaak/reden zijn.