Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
malty - 22-09-2019 13:41:09
Computers & Telefonie

Mijn smartphone is geblokkeerd samsung j3, provider ben. reageert niet opwachtw.

Uw email adres op de computer werkt nu gewoon maar u kunt nu niet in de samsung j3?
kunt u dat via uw google account niet oplossen?
of kunt u de samsung wel gebruiken maar werkt de email van de samsung niet?
u bent niet echt duidelijk wat het probleem nu (nog) is.
wanneer u het email wachtwoord wijzigt moet dat bij de provider, op de computer en de samsung gebeuren.

zie voor inlog herstel https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/wat-kan-ik-doen-als-ik-het-beveiligingspatroon-van-mijn-smartphone-of-tablet-vergeten-ben/" target="_blank">https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/wat-kan-ik-doen-als-ik-het-beveiligingspatroon-van-mijn-smartphone-of-tablet-vergeten-ben/

anders zal er niets anders op zitten dan een harde reset waarmee alle informatie op de samsung verloren gaat.
zie https://m.youtube.com/watch?v=rruhxnwpcg0" target="_blank">https://m.youtube.com/watch?v=rruhxnwpcg0