Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Webwinkel bchic wil retour gestuurde product niet terug betalen
Hallo khansweert ,
stuur deze voorbeeldbrief , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/voorbeeldbrief-herinnering-aan-terugbetalen-producten-na-gebruikmaken-van-bedenktijd" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/voorbeeldbrief-herinnering-aan-terugbetalen-producten-na-gebruikmaken-van-bedenktijd
of plaats een klacht op fb ,
https://www.facebook.com/pg/bchic.nl/reviews/?ref=page_internal" target="_blank">https://www.facebook.com/pg/bchic.nl/reviews/?ref=page_internal
verwijzen in hun voorwaarden voor bemiddeling naar webwinkelkeur , maar zijn daar niet bij aangesloten .
bied dit geen oplossing , kunt u hier een klacht indienen .
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?consumer-question3=n&complainttype=1&event=main.complaints.new" target="_blank">https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?consumer-question3=n&complainttype=1&event=main.complaints.new