Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 23-09-2019 19:31:53
Geldzaken & Recht

T-mobile thuis

Als u zeker weet dat de fout bij t-mobile ligt kunt u hen in gebreke stellen en een ultimatum stellen waarin alles zou moeten werken. geef een termijn aan van 14 dagen. mocht het daarna niet werken kunt u ontbinden.

maar belangrijk is om te weten waar de problemen vandaan komen. als het in uw huis ligt (slechte kabels of te goed geisoleerd waardoor de wifi niet werkt), dan is t-mobile niet verantwoordelijk.