Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 24-09-2019 12:19:12
Vakantie & Reizen

Inname tickets voor terugreis

Raar.
als je nieuwe tickets koopt heeft dat toch niets te maken met je oude tickets?
die staan toch niet op naam.
wat was het commentaar van de verkoper?

kijk eens op dehttps://www.eurostar.com/nl-nl/vervoersvoorwaarden" target="_blank"> site van eurostar bij de voorwaarden:
terugbetaling van het oorspronkelijke ticket is mogelijk, afhankelijk van het soort ticket en mits betaling van eventuele administratiekosten.


12. tickets kunnen niet worden overgedragen op iemand anders


12.1 tickets die al gedeeltelijk zijn gebruikt, of die werden afgegeven op naam, zijn niet overdraagbaar en mogen alleen worden gebruikt door de persoon voor wie het ticket is gekocht. tickets kunnen alleen te koop worden aangeboden door eurostar international limited of zijn erkende vertegenwoordigers. als een ticket wordt doorverkocht of wordt overgedragen met winst of voor ander commercieel gewin, wordt het ongeldig en kan de houder de toegang tot de eurostar-trein worden geweigerd.


12.2 toegang tot de eurostar-trein is alleen toegestaan voor de passagier wiens naam op het ticket staat waarmee die reist. je moet een geldig identiteitsbewijs kunnen voorleggen, en ook het identiteitsbewijs voor de persoon of personen voor wie je verantwoordelijk bent, volgens de namen op de tickets als dit wordt gevraagd door onze medewerkers of vertegenwoordigers. wij behouden ons het recht voor om de identiteitsbewijzen van de passagiers te controleren en om passagiers en hun bagage te weigeren als ze geen geldig identiteitsbewijs zoals gestipuleerd in dit artikel kunnen voorleggen. in deze omstandigheden is terugbetaling of omruiling alleen mogelijk als het desbetreffende soort ticket dit toelaat en mits betaling van eventuele administratiekosten.