Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Gsm "kwijt" na retour
Ook mijn advies: aansprakelijk stellen. de verzender is volgens vigerende wetgeving verantwoordelijk voor de goede ontvangst.
https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder ik zie inmiddels veel klachtonderwerpen over mobiel.nl.
zie ook dit: https://www.security.nl/posting/38668/juridische+vraag%3a+wie+moet+zoekgeraakte+post+vergoeden%3f" target="_blank">https://www.security.nl/posting/38668/juridische+vraag%3a+wie+moet+zoekgeraakte+post+vergoeden%3f en let op dat mobiel.nl verantwoordelijk is want die zijn opodrachtgever van dynafix. u heeft dus feitelijk niets met dynafix van doen en juist wel met mobiel.nl.