Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 27-09-2019 16:12:40
Geldzaken & Recht

Ingbank

Beste vasthy,

als uw man een digibeet is, u bent dat niet. anders was u hier niet terechtgekomen. ik heb het internetbankieren ook zo lang als mogelijk voor me uit geschoven maar, eenmaal doorhebbend hoe het werkt: is zoveel prettiger dan de ouderwetse manier. ik ga u niet gelijk de app aanpraten, heb ik zelf ook niet, maar ing geeft een scanner waarop u alleen maar, wanneer u een account heeft aangemaakt, de scanner op het scherm moet richten, uw code op de scanner in te toetsen en dan geeft uw scanner het nummer door voor betalingen/ overschrijvingen enz. het is echt heel gemakkelijk. en fout kan het niet gaan: want als u iets fout intoetst komt u er niet in. ik zou u van harte aanbevelen, misschien met hulp van een kenner, (kennis) om dit te gaan proberen. dan heeft u onmiddellijk toegang tot uw geld. ing doet alles niet om te "pesten", dit alles is gewoon door de vliegensvlugge veranderingen in de maatschappij gedaan. dus alle banken moeten met veranderingen mee. hoop dat u het gaat proberen.