Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch

Kosten betalen bij vermoeden defecte gasmeter

Netwerkbeheerder is eigenaar dus moet het oplossen. in die tussentijd fotografeer iedere dag de stand met de datum erbij.netwerkbeheerdergaat t nl oplossen door het plaatsen van een slimme meter. de slimme meter...de domme slimme meter. wij hadden ook een dingetje met de analoge meter...hoppa slimme meter..hoppa na een jaar een eneco rekening met een bijbetaling van bijna e 2000,00. de slimme meter bleek niet zo slim te wezen. hij communiceerde niet. oké...weer een slimme meter van de netwerkbeheerder...weer geen communicatie. u hoeft niets te doen, de slimme meter regelt alles, helaas voor ons is het geen pinautomaat en hebben we een advocaat genomen omdat zowel stedin als eneco weigeren een oplossing aan te dragen. metertje is toch echt eigendom van stedin.en wij weigeren de  nota te betalen. wedden dat ze n slimme gaan plaatsen. mijn advies: neem iedere week een foto van de standen en zet via de site van de netwerkbeheerder de functie communiceren uit. vinden ze niet leuk want dat wordt t sluwe metertje alsnog analoog. en...is de energieleverancier verplicht om standen te vragen.