Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 02-10-2019 16:32:54
Elektronica & TV

Klopt dit wal wat samsung doet?

In beginsel heeft u helemaal als consument niets te maken met fabrieksgarantie. bij problemen die zich voordoen na de aanschaf van ook dit product kunt u zich zoals wettelijk ook geregeld wenden tot de verkoper die dan dient te zorgen voor repaeratie en als dat niet kan een adequate vervanger. u dient wel rekjening te houden met het feit dat een zeker bedrag voor afschrijving kan worden gehanteerd.

ergo: u had de soundbar dus helemaal niet naar samson moeten sturen. het lijkt mij zaak om de soundbar terug te vorderen van samsung en dan alsnog naar de verkoper te gaan. uw wijze van handelen was dus helaas in wezen niet goed.
voor wetgeving in deze:http://www.consuwijzer.nl" target="_blank">www.consuwijzer.nl

http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/17.html" target="_blank">www.wetboek-online.nl/wet/bw7/17.html


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/18.html" target="_blank">www.wetboek-online.nl/wet/bw7/18.html  en evt ook: 


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/20.html


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/21.html


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/22.html


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/23.html


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/24.html


http://www.wetboek-online.nl/wet/bw7/25.html