Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Cirque du soleil kaartjes via ticketmaster
U heeft de tickets niet gekocht bij ticketmaster, dat is namelijk een officiële verkoper van tickets. bovendien worden de normale ticketprijzen gehanteerd. u zet een volkomen betrouwbaar bedrijf ten onrechte in een kwaad daglicht.
de kans is aanwezig dat u niet wordt toegelaten, want in de algemene voorwaarden toegangsbewijzen van mojo staat o.m.
artikel 3 - verbod doorverkoop e.d.
3.1 de klant is gehouden om het toegangsbewijs voor een evenement voor zichzelf te
houden en derhalve niet op enigerlei wijze aan derden door te verkopen, ter verkoop
aan te bieden of in het kader van commerciële doeleinden aan te bieden of te
verstrekken. van dit verbod kan door mojo worden uitgezonderd de verkoop van
toegangsbewijzen via een door haar aangewezen ticket exchange platform.
3.2 de klant is jegens mojo gehouden om op geen enkele wijze reclame of enige (andere)
vorm van publiciteit te maken in verband met het evenement en ieder onderdeel
daarvan.
3.3 de klant die zijn toegangsbewijs om niet en niet in het kader van commerciële
doeleinden aan derden ter beschikking stelt, is verplicht om de aan hem als klant
opgelegde verplichtingen zoals verwoord in deze algemene voorwaarden ook op te
leggen aan degene aan wie hij het toegangsbewijs ter beschikking stelt en staat er
jegens mojo voor in dat deze perso(o)n(en) deze verplichtingen nakomen.
mojo kan besluiten om toegangsbewijzen voor een evenement op naam (dwz
gepersonaliseerd) te verkopen. in dat geval is het toegangsbewijs niet overdraagbaar
en heeft – in afwijking van het hiervoor bepaalde - slechts de klant toegang. mojo is
gerechtigd (maar niet verplicht) om de identiteit van de houder van het
toegangsbewijs te controleren om vast te stellen of deze overeenkomt met de naam
van de klant, en voor zover deze niet overeenkomt, om de houder de toegang tot het
evenement te weigeren.
3.4 indien de klant zijn verplichtingen zoals verwoord in de voorgaande leden van dit
artikel niet nakomt en/of daarvoor niet in kan staan, is de klant een direct opeisbare
boete van € 10.000,- per overtreding aan mojo verschuldigd en € 5.000,- voor iedere
dag dat de overtreding heeft voortgeduurd en voorduurt onverminderd het recht van
mojo om van de klant bovendien nakoming en/of vergoeding van de geleden of nog
te lijden schade te vorderen.