Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Donuts
Donuts - 02-10-2019 17:24:36
Vrije tijd & Tuin

Cirque du soleil kaartjes via ticketmaster

U heeft de tickets niet gekocht bij ticketmaster, dat is namelijk een officiële verkoper van tickets. bovendien worden de normale ticketprijzen gehanteerd. u zet een volkomen betrouwbaar bedrijf ten onrechte in een kwaad daglicht.

de kans is aanwezig dat u niet wordt toegelaten,  want in de algemene voorwaarden toegangsbewijzen van mojo staat o.m.


artikel 3 - verbod doorverkoop e.d.


3.1 de klant is gehouden om het toegangsbewijs voor een evenement voor zichzelf te 
houden en derhalve niet op enigerlei wijze aan derden door te verkopen, ter verkoop 
aan te bieden of in het kader van commerciële doeleinden aan te bieden of te 
verstrekken. van dit verbod kan door mojo worden uitgezonderd de verkoop van 
toegangsbewijzen via een door haar aangewezen ticket exchange platform.


3.2 de klant is jegens mojo gehouden om op geen enkele wijze reclame of enige (andere) 
vorm van publiciteit te maken in verband met het evenement en ieder onderdeel 
daarvan.


3.3 de klant die zijn toegangsbewijs om niet en niet in het kader van commerciële 
doeleinden aan derden ter beschikking stelt, is verplicht om de aan hem als klant 
opgelegde verplichtingen zoals verwoord in deze algemene voorwaarden ook op te 
leggen aan degene aan wie hij het toegangsbewijs ter beschikking stelt en staat er 
jegens mojo voor in dat deze perso(o)n(en) deze verplichtingen nakomen.
mojo kan besluiten om toegangsbewijzen voor een evenement op naam (dwz 
gepersonaliseerd) te verkopen. in dat geval is het toegangsbewijs niet overdraagbaar
en heeft – in afwijking van het hiervoor bepaalde - slechts de klant toegang. mojo is 
gerechtigd (maar niet verplicht) om de identiteit van de houder van het 
toegangsbewijs te controleren om vast te stellen of deze overeenkomt met de naam 
van de klant, en voor zover deze niet overeenkomt, om de houder de toegang tot het 
evenement te weigeren.


3.4 indien de klant zijn verplichtingen zoals verwoord in de voorgaande leden van dit 
artikel niet nakomt en/of daarvoor niet in kan staan, is de klant een direct opeisbare 
boete van € 10.000,- per overtreding aan mojo verschuldigd en € 5.000,- voor iedere 
dag dat de overtreding heeft voortgeduurd en voorduurt onverminderd het recht van 
mojo om van de klant bovendien nakoming en/of vergoeding van de geleden of nog 
te lijden schade te vorderen.