Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 06-10-2019 09:01:33
Winkels & Webshops

Te klein gekocht en artikel afgeprijsd

Wat van belang is, waarom was de bloese te klein? had u een maat te klein besteld, of klopte de maatvoering niet? als u zelf te klein besteld heeft, dan heeft u herroepingsrecht en mag u de bloese zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen na ontvangst terug sturen. u krijgt dan het aankoopbedrag terug gestort waarna u zelf opnieuw de juiste maat kon bestellen.
als de maatvoering van de bloese niet zou kloppen, dan hebt u dus niet ontvangen wat u besteld heeft. dan moet de verkoper de kans krijgen om zijn fout op te lossen en te sturen wat u besteld heeft. in dat geval hebt u geen recht op geld terug.

zo zijn officieel de regels. wat balr aangeeft is dat je bij herroepen ook kan aangeven een andere maat te willen ontvangen. lijkt een mooie service, maar dat wijkt af in het nadeel van de klant en dat is niet toegstaan.