Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 08-10-2019 14:42:48
Huishouden & Energie

3e kapotte wasmachine in 3 maanden tijd *welhof*

Hoewel u aangeeft dat u op 9 juli jl. uw eerste wasmachine bestelde (2e hands) heeft u het verder over 'een nieuwe'.
helaas is 2e hands niet nieuw en liggen problemen, zeker ook met wasmachines , voor de hand. zij zijn niet voor niets weggedaan tenzij er een speciofieke reden was zoals overbodig etc.
'welhof'heeft evenwel een keurmerk en bovendien geldt ook hier de consumetenwetgeving dat er of gerepareerd dient te worden en als dat niet kan u recht heeft op uw geld terug. op basis van uw melding leid ik af dat men in plaats van te reparen u een andere gelikkwaardige machine levert die dan vervolgens wel ook mankementen vertoont. men ziet kennelijk zelf geen heil in snel repareren hoewel het ook kan betekenen dat men u snel een ander apparaat levert en daarna het teruggehaalde apparaat wel repareet en weer verkoopt. welke candy is het, ik zie al aanbiedingen nieuw ad. €299,00 en dat is in het goedkope segment waar evenwel ook nog andere merken te vinden zijn, vaak dan toch ook van dezelfde fabrikant.