Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Moet de verzekeraar opnieuw een bevestiging beëindigen sturen per mail na wijziging?

Als u van mening bent en blijft dat u door de verzekeraar verkeerd bent behandelt waar het ook goed oplijkt als ik uw vraag interpreteer, neem dan contact op met http://www.kifid.nl" target="_blank">www.kifid.nl en dan eerst met de ombudsman van dat klachten instituut financiële instellingen. en wat u doet in van de verzekeraar die u noemt, doe dat schriftelijk en verzend aangetekend. benaderen van het kifid kan via de website waar ik u naar verwees.

deze laatste zin van u begrijp ik helemaal niet aangezien wij een groep vrijwilligers zijn die proberen op basis van kennis en ervaring adequate adviezen etc. te geven. en het lijkt mij dat bnnvara daar ook niet aan kan voldoen. (ik wil graag een brief per mail vanuit jullie mailbox, met jullie logo waarin staat dat ik twee schadevrije jaren heb opgebouwd.)