Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 15-10-2019 14:51:56
Computers & Telefonie

Simyo geen factuur gestuurd

Kon er niet geïncasseerd worden wegens niet genoeg geld op de rekening? dat is iets dat u toch kunt weten? dat moet u ook zelf in de gaten houden op uw bankafschriften.
zijn de mails niet bij uw ongewenste mails/spam beland?
u bent altijd verantwoordelijk voor uw eigen rekeningen en betalingen en niet een of ander app. en u weet toch als u meer verbruikt hebt?
zet eventueel een app op uw telefoon waarop u een plafond kunt instellen opdat u niet boven uw maximum uitkomt. en controleer uw spam, bankzaken en rekeningen vaker om dergelijke problemen te voorkomen.