Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Rick van Dijke
Rick van Dijke - 15-10-2019 17:10:57
Vakantie & Reizen

Zijn er meer mensen gedupeerd door travelberry?

Wij hebben via vakantieveiling bij de organisatie travelberry international b.v. een dagtrip naar disneyland parijs geboekt. op maandag 14 oktober 2019 om 01:00 stonden wij op de aangegeven opstapplaats, te weten het transferium leiden langs de a44, te wachten op een luxe toeringcarbus. we waren daar om 12:25 reeds aanwezig en hebben tot 01:55 staan wachten. er is in dit tijdsbestek nooit een bus komen opdagen. we hebben hierdoor voor niets staan wachten en uiteindelijk, de dienst waarvoor wij vooraf hebben betaald, niet genoten. 
daarbij hebben vanuit de organisatie geen annulering of wijziging van de afspraken ontvangen. niet via de mail, niet via de telefoon en niet op een andere aannemelijke wijze.
travelberry probeert contact met betrekking klacht moeilijk te maken. zo is telefoonnummer op de factuur niet juist. het emailadres op de website klopt ook niet. het invulformulier geeft geen bevestigingsmail. en contact is alleen mogelijk via de telefoon en dan via het verkoopkanaal. want verkopen willen ze wel. uit eindelijk mijn klacht neergelegd en ik heb ze  gevraagd een testmail te
 sturen. deze heb ik ontvangennu bedenk ik dat ze een calcenter gebruiken, want mail komt van support@travelberry.zendesk.com. ik heb een ingebrekestelling naar dit adres gemaild. nu afwachten of ze er iets mee doen.