Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 16-10-2019 13:29:09
Computers & Telefonie

Simyo geen factuur gestuurd

Als de factuur is verzonden maar u die niet heeft ontvangen moet u kunnen aantonen dat dit zo is. dat kunt u blijkbaar met uw app en screenshot. simyo moet de factuur opnieuw versturen en mag niet de 40€ incasso opslag rekenen.

u moet dit in een aangetekende brief, ofwel andere controleerbare methode, bij simyo aangeven.

simyo kan niet zomaar deurwaarders langssturen, daarvoor moet simyo eerst naar de rchter. daar kunt uuw standpunt verduidelijken.

ik zou als teken van goede wil wél het bedrag uit de factuur, zonder de extra opslagen, betalen, dus het bedrag dat u normaalgesproken zou moeten betalen als alles ok was gegaan. daar heeft simyo natuurlijk wel recht op.

maar niet met de extra kosten akkoord gaan!