Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 18-10-2019 08:50:49
Computers & Telefonie

Simyo geen factuur gestuurd

Is die openstaande factuur wel van juni en niet van 1 of 2 maanden eerder?je hebt niet alleen een factuur niet betaald, maar je moet ook een betalingsherinnering hebben gemist. pas daarna worden kosten in rekening gebracht.
uit de algemene voorwaarden:
10.4 als u niet op tijd betaalt
als de betalingstermijn voorbij is en u niet hebt betaald, krijgt u een betalingsherinnering.
hebt u niet betaald als de termijn in die betalingsherinnering voorbij is? dan kunnen we de dienst uitzetten. we kunnen u dan ook de wettelijke rente en incassokosten in rekening brengen. lukt het meerdere keren niet om automatisch te incasseren? dan kunnen we u overzetten naar een andere manier van betalen. daaraan kunnen kosten verbonden zijn, die u moet betalen.
https://www.simyo.nl/templates/assets/pdf/voorwaarden/algemene_voorwaarden.pdf" target="_blank">https://www.simyo.nl/templates/assets/pdf/voorwaarden/algemene_voorwaarden.pdf