Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 19-10-2019 11:54:50
Voeding & Gezondheid

Infomedics

Een betalingsregeling is niets meer of minder dan een "lening" en geld lenen kost nou éénmaal (in dit geval 8 x) geld.
de tandarts krijgt direct van infomedics zijn geld en infomedics stuurt de 'klant' een rekening en als je die rekening binnen de gestelde termijn betaald is het klaar.
kan je om de e.o.a. reden je rekening niet binnen de gestelde betaaltermijn betalen dan heb je een probleem.
trouwens elk product of dienst die je hebt afgenomen moet binnen een/de gestelde betaaltermijn worden voldaan en anders gaat het sowieso extra geld kosten.
er wordt je een betalingsregeling geboden en waarom zouden de kosten daarvan niet aan de 'lener' mogen worden doorberekend ?  "gratis" geld bestaat immers niet !!
de 'lener' mag blij zijn dat een betalingsregeling wordt aangeboden, want hoe zou het de 'lener' vergaan als er niet 'geleend' kon worden, maar het bedrag direct en volledig zou moeten worden betaald. (het laatste is eigenlijk niet meer dan normaal )