Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 19-10-2019 22:43:52
Computers & Telefonie

Computer hp

Het is inmiddels drie jaren later en voor laptops etc. geldt hoe dan ook een afschrijving m.b.t. verwachtte levensduur. de reparatie, heeft u die wel laten uitvoeren, zou in beginsel onder de wettelijke consumentenbeschermingswetgeving vallen maar als al gezegd mag dan in ieder geval rekening worden gehouden met afschrijving. bovendien is het dan ook aan u om te bewijzen dat de oorzaak bij hp zou liggen en niet bij. met fabrieksgarantie heeft u in beginsel helemaal niets van doen en bovendien is ook die termijn verlopen.
u heeft een nieuwe laptop gekocht. naar ik aanneem op eigen initiatief en wat verwacht u dan van hp als vergoeding. dat ook nog afgezien van het feit dat op basis van de wetgeving die ik al noemde de verkoper zou moeten worden aangesproken en dat kan allen hp zijn als u daar rechtstreeks zou hebben gekocht hetgeen mij onwaarschijnlijk lijkt.

nog wel een vraag: door wie heeft u het moederbord laten repareren of heeft u het helemaal niet laten repareren en in plaats daarvan een nieuwe aangeschaft?
dat laatste lijkt mij meer het geval en helaas betekent dan dan ook naar mijn mening dat er niets met hp is op te lossen.
u had zich dienen te richten tot degene bij wie u de laptop heeft gekocht. helaas kan ik er niets anders van maken.